De zoete inval

‘In 2015 verscheen ter gelegenheid van mijn 70ste geboortedag de bundeling van al mijn korte verhalen sedert 1965, onder de titel: De verhalen (1144 pagina’s). Liever had ik tevens de twee jaartallen vermeld gezien, die zouden aangeven dat het hier de verhalen betrof die ik in de voorgaande halve eeuw geschreven had. Nu werd mogelijk de indruk gewekt dat ik eindelijk uitgeschreven was. Maar dat genoegen kan ik mijn critici niet doen.’ – L.H. Wiener Met De zoete inval toont meesterverteller L. H. Wiener zich opnieuw van zijn beste kant. Een klein boekje met grootse verhalen en ideeën.

Is De zoete inval het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De zoete inval