Dertien

VN:

Dertien

Rank 881 Gelezen 1494 Aan het lezen 48 Wil ik lezen 1316 Favoriet 97 Recensies 64
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 6 Spots 13 Hebban 1000 257 Topics 10

In de sensationele thriller Dertien, de internationale doorbraak van Steve Cavanagh, beslissen dertien juryleden over het lot van de veroordeelde Robert Solomon. Het beroemdste koppel uit Hollywood had de wereld aan hun voeten. Nu wordt Hollywoodster Robert Solomon veroordeeld voor het vermoorden van zijn prachtige vrouw. In het proces van de eeuw wil de verdediging slechts één man in hun team: advocaat en voormalig oplichter Eddie Flynn. Alles wijst erop dat Robert schuldig is, maar tijdens het proces begint Eddie daaraan te twijfelen. Wat als de echte moordenaar helemaal niet terechtstaat? En wat als de moordenaar een van de juryleden is? ‘Deze misdadig goede thriller verdient niets minder dan 5 sterren.’ - Sun ‘Fenomenaal – een intrigerend gegeven, een spannende, aangrijpende opbouw en een spectaculaire climax. Deze gast is de real deal. Vertrouw mij maar.’ - Lee Child ‘Een briljante, onverwachte, geniaal geconstrueerde puzzel. Steve Cavanagh werkt een jaloersmakend gegeven met verve uit.’ - Ruth Ware

Thriller
Eddie Flynn (4)
Betty Klaasse
Luitingh Sijthoff
15 februari 2019
15 februari 2019

Ultrahoog "spread-your-cleverness" - gehalte

door: Gerry Hameetman 2 reacties 9 likes
Meteen na het lezen van de proloog van Dertien, het vierde deel in de Eddie Flynn-serie door Steve Cananagh, is het duidelijk: deze thriller wordt smart. Krul je lekker op in je favoriete fauteuil en verstop de Netflix afstandsbediening. Dit wordt bingereading.   Dertien is het toneel van de...

Reacties op: Dertien