Dertig dagen in quarantaine

Sarwah Creed

Scarlett Ik wilde niet in quarantaine bij mijn bazen. Nou, niet bij alle drie in elk geval. Ze waren de moderne versie van Scrooge; ze waren miljardairs, maar ze hadden maar één secretaresse in dienst: mij. Ze vroegen me om dertig dagen hun sub te zijn en ze stelden een contract op. Ik heb vriendelijk bedankt. Waarna de oudste van de drie, Luke, mijn billen ontblootte en me een flink pak slaag gaf. Ik had moeten maken dat ik wegkwam. In plaats daarvan tekende ik het contract en sprak hen netjes aan met 'ja,meneer'. Luke Onze secretaris moet haar lesje leren; niet alleen van mij, maar ook van mijn broers. Ze dacht dat ons aanbod een grap was. Ik strafte haar ervoor, liet haar kletsnat achter en smekend om meer. Ik gaf haar een voorproefje van hoe het is om onderdanig te zijn, een braaf meisje te zijn. Ik zal haar alle schandelijke dingen laten zien die we haar de komende dertig dagen zullen aandoen. Het zal een Kerstmis worden die ze nooit zal vergeten.

Is Dertig dagen in quarantaine het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Dertig dagen in quarantaine