De Wolffs bestiarium

Gelezen 13 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 9
Literatuur & Romans Spots 4   Topics 0
"Een roman over de liefde voor boeken en de verlokkingen van het kwaad"

Anton is niet echt gelukkig. Hij slijt zijn dagen door te werken in een statige oude universiteitsbibliotheek. Als hij kennismaakt met het werk van de jonge kunstenaar Maarten de Wolff vindt hij nieuw elan. Hij ordent en alfabetiseert de tekeningen en begint een bestiarium samen te stellen. Vanaf dat moment neemt zijn leven een spannende wending.
Door 'De Wolffs Bestiarium' komt hij in aanraking met een geheim genootschap van boekdrukkers, de ware liefde en zijn eigen duistere kant. Zal Anton op het rechte pad blijven, of bezwijkt hij voor de verlokkingen van het bestiarium?

Illustraties

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Luc Lauwers

Lieke Roovers Hebban Recensent

Mislukte hybride

door: Lieke Roovers 3 reacties 2 likes

Schrijver Martijn Adelmund (1977) en illustrator Maarten de Wolff bundelen hun krachten voor De Wolffs Bestiarium. Hierin raakt Anton Quist gaandeweg betrokken bij een raadselachtige zaak als zijn buurman zogenaamd zelfmoord pleegt en Anton rond dezelfde tijd de tekeningen van een oude vriend,...

Reacties op: De Wolffs bestiarium