Dit boek brengt geluk

Als de wekker gaat, spring je dan je bed uit? Waar verlang jij naar? Het allerleukste aan dit boek is dat het geen zelfhulpboek is waarbij je moeite moet doen om van alles aan jezelf te verbeteren. Het is een zelf-ontdekboek, een gebruiksaanwijzing voor geluk. Na het lezen kun je betere keuzes maken voor de dingen en mensen die jou gelukkig maken. ‘Hoe kan een wortel bij de koffie zorgen voor meer geluk? En 10 stappen per dag voor een fit lijf? Is dat niet te weinig? Op dat soort vragen geeft de schrijfster interessante en inspirerende antwoorden.’ ¬Maria Genova, journalist en schrijfster In dit boek lees je op een duidelijke manier hoe je onder invloed van anderen, jezelf kunt kwijtraken. Maar belangrijker nog is dat de schrijfster openhartig en in eenvoudige woorden beschrijft wat je kunt doen om weer terug te komen bij jezelf. Een absolute aanrader! Marlies de Groot, GZ-psycholoog Evelien van der Werff schreef eerder Routeplanner door de jungle van kanker. De Magere Hein werd haar motiverende goeroe om het leven te kiezen waar ze graag voor uit haar bed springt. Evelien is een veelgevraagde spreker op het gebied van veerkracht, denken in mogelijkheden en inspiratie.

Evelien van der Werff
11 november 2020
11 november 2020

Reacties op: Dit boek brengt geluk