Doe en denk als Arsène Lupin

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Newsroom 1   Topics 0

Bestsellerauteur Stéphane Garnier laat in 'Doe en denk als Arsène Lupin' zien wat wij van de charmante dief kunnen leren. Het onmogelijke realiseren door het onvoorstelbare te bedenken? Dat is precies wat Arsène Lupin doet om zijn plannen uit te voeren. De gentleman-schurk is altijd zelfverzekerd in alles wat hij onderneemt. Zeker als het gaat om zijn bedrog en listen die hij altijd voor een goede zaak aanwendt. Hij gebruikt zijn intelligentie en logica op een manier die indruist tegen alles waarvan iedereen denkt dat het een gegeven is. Met andere woorden: hij is een meester in het out of the box denken.

Hoewel charismatische en charmante Arsène Lupin al in 1905 door Maurice LeBlanc werd bedacht, is hij door de bekende tv-serie LUPIN weer helemaal in de picture! Zijn probleemoplossend vermogen en veerkracht in moelijke situaties, zelfs als hij daarmee de wet overtreedt, spreken ook nu tot de verbeelding.

Laat Lupin je coach zijn!

Leer van Lupin hoe je je op een slimme en elegante manier uit moeilijke situaties kunt redden. Zijn adviezen gaan je helpen om het beste uit je zelf te halen, of het nu in je werk of je privéleven is. Leer denken buiten de kaders om je doelen te realiseren. Je zult merken dat zijn grote en kleine geheimen worden snel onmisbaar worden…

Van Stéphane Garnier verscheen eerder het uiterst succesvolle en leuke boek 'Doe en denk als een kat'.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen