Doggietaal

Honden communiceren met zo veel meer dan blaffen en kwispelen alleen en het verkeerde interpreteren van de lichaamstaal van een hond maakt het leven voor hond en baasje op zijn zachtst gezegd uitdagend.

Dit kleine, maar grootse, boek is jouw perfecte, rijk geïllustreerde gids bij het herkennen en begrijpen van subtiele visuele aanwijzingen die je geliefde viervoeter gebruikt om te laten zien hoe hij zich in verschillende situaties voelt. Hoe meer we zien en horen van wat onze beste vrienden ons vertellen, hoe groter de kans dat we ze helpen zich veilig en gelukkig te voelen.

Is Doggietaal het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Doggietaal