Dollanganger - Bloemen op zolder

Bloemen op zolder

Rank 5435 Gelezen 1179 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 81 Favoriet 73 Recensies 8
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Top25's 43 Hebban 1000 207   Topics 0

Na de dood van hun vader worden vier kinderen op zolder verstopt in afwachting van een familie-erfenis. Ze worden door grootmoeder Olivia gekweld en vernederd.

Pockets spanning
Griezel- en spookverhalen, horror
Spannende boeken algemeen
Dollanganger (1)
Poema Pockets
29 mei 2013
9789024549849 , 9789032502744 , 9789044924749 , 9789032507268 , ...

Door lezers

Scifi & Fantasy Club / Challenge Categorie #19 - Lees een boek dat verscheen in jouw geboortejaar
17 december 2018 8 reacties
Scifi & Fantasy Club / Uncovered #2
01 oktober 2017 2 reacties
  Meer artikelen van lezers

Recensies

Janneke Bouwman Hebban Recensent

Recensie Bloemen op zolder

door: Janneke Bouwman 1 reactie 1 like
Ik heb dit boek jaren geleden gelezen, evenals de vervolg-boeken. Gruwelijk en erg knap beschreven. Ik had diep medelijden met de kinderen en voelde alleen maar walging voor de moeder.

Fantastisch spannend boek!

door: Joke 2 likes
Zelden een boek gelezen dat ik voor de derde keer nog steeds niet goed kan wegleggen. Het blijft spannend. 4 kinderen opgesloten op zolder, waarvan er 3 kunnen ontsnappen. Je kan niet wachten tot er eindelijk wraak genomen kan worden op hun moeder.

Recensie Bloemen op zolder

door: Natasja Toorn 2 likes
Dit boek is in mijn ogen,gruwelijk,verdrietig,en toch mooi. Ik moest erg wennen aan de hele lange hoofdstukken,en vond sommige stukken op de zolder toch wel heel lang duren. maar hoe dichter je bij het einde kwam...werd het toch steeds spannender. Ik heb me eigen in het boek vreselijk zitten...

Zeer langdradig en surrealistisch

door: Astrid Nieborg 1 like
Slap verhaal met een hoog sprookjes gehalte. De mishandelingen van vier kinderen zijn zeer surrealistisch en eigenlijk gebeurt er verder niets in het hele verhaal. Ik kreeg het boek aangeraden waardoor ik ben blijven lezen in de hoop dat het verhaal beter werd maar helaas.

Prachtig boek

door: ingrid Pellikaan 1 like
Ik vond het een prachtig en ook heel verdrietig boek, de rest van de serie ook, het boek is mij altijd bij gebleven en ooit ga ik alles opnieuw lezen!