Tami-Hoag-Doodsengel

Doodsengel

Rank 4207 Gelezen 98 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 54 Favoriet 1 Recensies 6
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0

Sorry. Dat is het enige woord dat op de spiegel staat geschreven. Ervoor hangt het lijk van Andy Fallon, een politieman van Interne Zaken van Minneapolis. Is het zelfmoord? Of is het een seksueel spelletje dat uit de hand is gelopen?

Hoe dan ook, zijn dood was geen misdaad. Het onderzoek is een formaliteit, een verplicht nummer waar rechercheur Sam Kovac niet op zit te wachten. Eigenlijk wil hij niet te veel tijd besteden aan de ondervraging van Iron Mike, de vader van het slachtoffer. De man heeft immers een legendarische reputatie binnen het politiecorps. Bovendien is hij Kovacs oude mentor. Maar Kovac heeft een zesde zintuig voor moord. Samen met zijn partner, de ambitieuze Nikki Liska, bijt Kovac zich vast in het onderzoek. Hij ontdekt dat de mysterieuze dood van Fallon op een of andere manier verband houdt met zijn werk. Als Kovacs en Liska dieper graven komen hun carrière en zelfs hun leven op het spel te staan. Want de moordenaar wil tot elke prijs voorkomen dat de waarheid aan het licht komt.

Spannende boeken algemeen
Pockets spanning
Oorspronkelijke titel
Dust to Dust
Kovac & Liska (2)
Els Braspenning
Uitgeverij Maarten Muntinga B.V.
14 augustus 2003

Andere media

VN:

Recensies

Kovac is dik ok

door: IsabelleDW 1 like
Wanneer de zoon van Kovac's ex-collega opgehangen wordt aangetroffen, wordt de zaak afgesloten als zelfmoord. Maar Kovac en zijn collega Liska zijn er van overtuigd dat er meer achter zit. Vooral wanneer ze vernemen dat Andy, het slachtoffer, bij interne zaken werkte en een oude zaak terug aan het...

Voor mij weer een succes!

door: Bianca 1 like
Ik ben fan van Tami Hoag, ook dit boek heb ik weer met veel plezier gelezen. Ik geniet van de spanning en de romantiek. Tami blijft zeker tot mijn top 10 schrijfsters behoren.

Een genot om te lezen

door: Kit-4512 1 like
Een boek dat je in een adem uitleest, ietwat voorspelbaar plot maar de sterke karakters van rechercheur Sam Kovac en parter Nikki Liska maken het boek een genot om te lezen.

door: Monica-3540 1 like
Het verhaal is mede door het gebruik van zeer veel verschillende namen, karakters en zaken moeilijk te volgen. Echt superspannend is het niet. De momenten dat het heel eventjes spannend lijkt te gaan worden, worden verder niet uitgediept en er wordt niet meer op teruggekomen. Voor mij zeker geen 4...

door: Ria Cox-3556 1 like
Wat minder boeiend in 't begin maar toch de moeite om volledig uit te lezen. Momenteel ben ik Tot stof vergaan aan 't lezen van dezelfde schrijfster en dat is veel spannender en boeiender.

door: Fanny Touquet-3004 1 like
Het boek heb ik niet helemaal gelezen. Toen ik het boek kocht, leek het mij een heel spannend boek. Maar ik ben enorm ontgoocheld. Het is enorm saai in het begin. Geef mij maar Tess Gerritsen of Mo Hayder.