Door dik en dun

Door dik en dun

Gelezen 11 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0

Een flater slaan in het bijzijn van je grote liefde? Een blunder maken in het bijzijn van je baas? Goedbedoeld precies het verkeerde zeggen? Ongewild de foute personen aantrekken? Terwijl al haar vriendinnen zich druk maken om hun lijn, is Rozanne het tegenovergestelde: een beetje te lang en een beetje te dun. En ook nog in stilte verliefd op Kaz. Ze voelt zich onbegrepen. Net als haar vriendinnen Loretta en Daphne besluiten dat het tijd wordt dat zíj zich ermee moeten bemoeien, stapt de zeer aantrekkelijke Thijs haar wereld in. Rozanne weet niet hoe ze het heeft: ziet hij echt wat in haar? Maar hoe moet dat dan met Kaz? Brengt ze met haar onhandigheid alleen zichzelf in verlegenheid? Of is ze echt een rampenmagneet, zoals ze wordt genoemd? Rozannes aandoenlijke gestuntel en complexe pogingen om de ware Jacob te vinden en de warme vriendschap van haar vriendinnen vormen de basis van Door dik en dun!

Literatuur & Romans , Feelgood
VCL/West-Friesland