De draken van de lentedooi

Draken 3 - De draken van de lentedooi

Gelezen 35 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF Spots 2   Topics 0

Met de cyclus De Poort des Doods wist het schrijversduo Margaret Weis & Tracy Hickman wereldwijd een miljoenenpubliek te bereiken. De boeken van De Draken markeren hun langverwachte terugkeer naar het terrein van de epische fantasy. De draken komen... Het daverende slotdeel van een epos over een onlesbaar naar avontuur dorstende groep helden in een tijdloze wereld. De strijd tegen de draken van koningin Tachisis duurt voort. Gewapend met de geheimzinnige, magische drakenbollen en de glanzende, zilveren drakenlans hopen de metgezellen de laatste slag te winnen en zo de wereld een toekomst te bieden. Maar nu, bij het aanbreken van een nieuwe dag, komen de duistere geheimen die ze stuk voor stuk met zich meedragen een voor een aan het licht. De vrienden ontdekken dat ze eerst hun eigen demonen moeten overwinnen, willen ze een kans maken tegen de macht van de Duistere Koningin en haar gevreesde draken.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy