Drakenhoeder

Het Oude China. Han Dynastie. Een slavenmeisje redt het leven van een oude draak en weet met hem haar wrede baas te ontvluchten. Achtervolgd door een meedogenloze drakenjager maken het meisje en de draak een reis vol gevaren dwars door China. Ze hebben een geheimzinnige steen bij zich die beschermd moet worden. Dit is het verhaal van een jong slavenmeisje dat geloofd dat ze het niet waard is een naam te dragen, maar dat in zichzelf de moed en de kracht vindt om deze levensgevaarlijke reis te maken – en te doen wat er gedaan moet worden. <br/>Dit mooie boek van de auteur die vele prijzen heeft gewonnen.<br/><br/>‘Een werkelijk fabelachtige reis. Ik heb van elke drakentand, -klauw en -schub genoten.’ Gary Crew<br/>

Is Drakenhoeder het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Drakenhoeder