Drakentanden doen geen pijn

Een fantasievol leesboek over een jongetje dat een eigen wereld verzint, met op de achtergrond een liefdevolle familie. Met bijzonder treffende en grappige illustraties. Vanaf 8 jaar. Mijn naam is Felix Bloem. Ik heb vijf grote zussen, vijf bloemetjes die heel hard kunnen gillen. Mijn papa is bakker, net als zijn vader, en hij hoopt dat ik later ook bakker word. Maar dat kan niet. Ik ben namelijk een draak. Overal om ons heen zijn er draken. Die kan je niet zien, tenzij je zelf een draak bent. Ik bestudeer alle draken en schrijf er een boek over. Ik wist eerst niet waarom ik als draak in een gewoon gezin geboren was. Maar nu weet ik het: ik moet mijn gezin beschermen tegen de draken. Door al mijn drakenavonturen krijg ik vaak gedoe met papa en mama. Maar dat neem ik er graag bij!

Recensies (1)

Is Drakentanden doen geen pijn het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Drakentanden doen geen pijn