Drie vrouwen

Drie vrouwen

Rank 4955 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 0
Wanneer de jonge Joy in Hongkong in de jaren 50 valt voor de knappe marineofficier Edward, is ze 24 uur later getrouwd. Het paar verhuist naar Ierland en krijgt een dochter, Kate, maar Joys leven met Edward is niet wat ze had gehoopt, en ook haar relatie met haar dochter lijdt onder haar gevoel van teleurstelling.
Veertig jaar later woont Kate in Londen en heeft Ierland en haar ouders ver achter zich gelaten. Ze ziet haar moeder pas weer wanneer Edward ernstig ziek is, en nadat ze eerst haar 15-jarige dochter Sabine naar Ierland heeft gestuurd om de grootouders te leren kennen die ze nooit heeft ontmoet.
Wanneer Joy, Kate en Sabine eindelijk samen zijn, lopen de spanningen hoog op, en komt er een familiegeheim naar boven dat hun leven op zijn kop zet...
De heerlijke roman ‘Drie vrouwen’ is het debuut van Jojo Moyes, de bestellerauteur bekend van onder andere haar Lou Clark-boeken (‘Voor jou’, ‘Een leven na jou’ en ‘Voor mij’). Nu in een geheel vernieuwde uitgave.
De Fontein Romans & Spanning
13 oktober 2020