Dromen in de ochtendzon

Feelgood Spots 5 Top25's 1   Topics 0
Veel liefs uit Manhattan

Deel 4
Maak kennis met Molly...

Als schrijfster van Ask a Girl, de populairste liefdesadviesblog in New York, beschouwt Molly zichzelf als een expert in relaties - ándermans relaties. Ze heeft één liefde in haar leven: haar dalmatiër, Valentine. Dus heeft ze enkel oog voor haar hond tijdens haar dagelijkse hardlooprondje in Central Park. De sexy, gespierde advocaat die elke dag dezelfde route neemt, ziet ze amper staan.

En dit is Daniel...

Daniel, een cynische echtscheidingsadvocaat, hoef je niets te vertellen over relaties; die leiden nergens toe. Toch spreekt een flirt met de adembenemende vrouw die hij elke dag tegenkomt in het park hem wel aan, ook al heeft zij alleen maar aandacht voor haar hond. Wat als hij nu eens een hond van iemand leent... zou hij haar dan wel opvallen?

Samen of niet?

Molly en Daniel denken dat ze alles van relaties weten. Maar terwijl er langzaam iets moois tussen hen ontstaat, ontdekken ze dat ze nog een heleboel te leren hebben...

Romantiek
Romantiek
Anne-Marie Martens
Harlequin
10 september 2018
04 augustus 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Reacties op: Dromen in de ochtendzon