Dubbel bedrog Julienne Brouwers voorzijde

Dubbel Bedrog

Rank 3629 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Na het onverwachte overlijden van haar man Olivier staat huisarts Myrthe plotseling alleen voor de zorg van hun peuter. Tijdens het uitzoeken van hun documenten stuit ze op een liefdesbrief en komt er tot haar schok achter dat Olivier een affaire had voor zijn dood. Ze raakt in contact met de minnares en ontdekt dat haar man in een lastige zaak verwikkeld was, bij zijn advocatenkantoor op de Zuidas. Myrthe krijgt steeds meer aanwijzingen dat haar man onder verdachte omstandigheden is overleden en gaat op eigen onderzoek uit, maar stuit hierbij op weerstand van de politie en haar vriendinnen. Ze kan de zorg voor haar patiënten en haar zoon tijdens haar zoektocht maar nauwelijks aan en langzamerhand begint Myrthe de grip op haar leven te verliezen. Wanneer Myrthe steeds bedreigendere boodschappen begint te ontvangen, vreest ze voor haar veiligheid. Maar dan ontmoet ze opeens een aantrekkelijke man, Daan, die hoop op een positieve toekomst geeft. Ondertussen lijkt ze het mysterie rondom de dood van haar echtgenoot langzaam te ontrafelen, maar wie kan Myrthe nu eigenlijk nog vertrouwen?

22 november 2019

2 keer bewerkt, laatste bewerking door julienne brouwers