Duizend duivels

Duizend duivels

Gelezen 24 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 42 Favoriet 2 Recensies 2
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

Een bizarre moord is de sleutel tot een levensgevaarlijke samenzwering in het naoorlogse Dresden Twee jaar na de vuurstorm die het historische centrum van Dresden verwoestte, is de stad in de ban van een ijzingwekkend koude winter. De overlevenden van de bombardementen proberen op alle mogelijke manieren te overleven en weeskinderen zwerven in bendes door de straten. Rechercheur Max Heller wordt opgeroepen naar de plek van een brute moord. Een Russische officier is neergestoken, en naast diens bevroren lichaam ligt een tas met daarin het afgezaagde hoofd van een andere man.
Is er een seriemoordenaar actief? Of heeft de Rus misschien zelf iemand vermoord? Max Heller gaat op onderzoek uit, maar wordt snel tegengewerkt door hoge officieren van beide kampen. Hellers zoektocht brengt hem op het spoor van corruptie en moord in de hoogste kringen van Dresden.

Literaire thriller
Inspecteur Max Heller (2)
Cargo
28 mei 2020