Dumplings & Noedels

Dumplings & Noedels

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Iedereen houdt van dumplings en noedels; Aziatisch comfort food op z’n best. Wontons, dumplings, har gau, buns, overheerlijke ramen en andere noedelgerechten. Maar hoe maak je deze gerechten zelf? In 'Dumplings & Noedels' krijg je stap voor stap de technieken in woord en beeld uitgelegd en je zal zien dat het veel minder moeilijk is dan het lijkt.

Leer zelf diverse soorten noedels maken voor bijvoorbeeld ramen en krijg de diverse vouwtechnieken onder de knie voor gyoza, wontons en andere gevulde Aziatische deeghapjes. Maak siu mai met een vulling van varkensvlees en garnalen of kies voor gyoza met een veggie-vulling van verse en gedroogde paddenstoelen met bosui. Serveer Singapore rijstnoedels met garnalen of maak spicy miso ramen.

Met 'Dumplings & Noedels' krijg je meer dan 70 recepten voor het lekkerste Aziatische comfort food en bovendien receptuur voor bijgerechten, snacks, sauzen en bouillons. Met handige menuplanners en een toelichting op de voorraadkast en keukenbenodigdheden kun je direct aan de slag.
Culinair
Keuken per land en streek
Good Cook Publishing
12 november 2020