Dwaalspoor

Dwaalspoor

Rank 341 Gelezen 21 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 111 Favoriet 1 Recensies 5
Thrillers & Spanning   Topics 0

In de zomerthriller Dwaalspoor van Ellen De Vriend, bekend van o.a. Vermist en Geruisloos, gaat de vijfenveertigjarige Fiona aan de slag als assistent-manager op een gezellige Franse familiecamping in Baskenland. Maar al snel blijkt dat haar collega’s allerlei dingen verborgen houden, en dat haar voorganger spoorloos is verdwenen. Als delen van zijn lichaam worden gevonden op het strand, probeert iemand de moord bij Fiona in de schoenen te schuiven. Ze moet uitzoeken wie het gedaan heeft, voordat zij ervoor opdraait…

Ellen De Vriend is een ster in spannende zomerthrillers, waarin ze schijnbaar onschuldige vakantiebestemmingen een duister randje weet te geven. Dwaalspoor is modern, fris en met vaart geschreven. Perfect voor de lezers van Suzanne Vermeer, Linda van Rijn, Kiki van Dijk en Noortje Brink!

‘Een zomerthriller à la Suzanne Vermeer, maar met meer diepgang.’ – Vrouwenthrillers.nl

‘Een echte vakantiethriller.’ – Hebban.nl

Thriller