Eclips

Rank 6429 Gelezen 40 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 53 Favoriet 2 Recensies 8
Literatuur & Romans Artikelen 1 Newsroom 1 Lijsten 2   Topics 0

Hoe kan de keuze van één persoon de toekomst van meerdere levens ingrijpend veranderen? Twee mensen houden het hoofd boven water in een wereld vol oneindige mogelijkheden. Martijn worstelt met de dementie van zijn vader en een groot familiegeheim. Sofie wil antwoorden van een oma die ze nooit gekend heeft. Los van elkaar ontrafelen ze een geschiedenis, die ze steeds dichter bij elkaar brengt. Tot een ontmoeting onvermijdelijk is geworden.

Eclips is een betoverende roman over lotsbestemming, toeval en vrije wil; over de kracht van familiebanden en de ontwrichtende werking van geheimen uit het verleden.

Hollands Diep
09 oktober 2018
12 oktober 2018

Dat ene moment

door: Doortje 3 likes

Het is 16 november 2017, een doodnormale dag. Voor Martijn en Sofie, twee mensen die elkaar niet kennen, is het een emotionele dag. Martijn helpt zijn dementerende vader met verhuizen naar een verpleeghuis. Sofie gaat haar biologische oma voor het eerst ontmoeten. Zowel Martijn als Sofie zijn op...

Reacties op: Eclips