Edwards keuze

Edwards keuze

Rank 175 Gelezen 82 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 192 Favoriet 11 Recensies 11
Feelgood Lijsten 2 Spots 1   Topics 0

Ontdek het geheim van Ridgewood Hall in het eerste deel van deze meeslepende serie.
1904. Edward Bellamy, de oudste zoon en erfgenaam van de graaf van Ridgewood, staat voor een onmogelijke keuze. Zijn hele leven is voor hem uitgestippeld en dus ook het huwelijk met de mooie Guinevere Parker, de dochter van een succesvolle zakenman. De komst van het Schotse dienstmeisje Gillian zet echter alles op zijn kop. Kiest Edward voor de plicht of volgt hij zijn hart?

Ruim 100 jaar later. Na het overlijden van haar moeder erft Flora tot haar verbazing een roman, met daarin een oude brief die wijst op een bijzondere familiegeschiedenis. Op de vlucht voor haar verlies en de eenzaamheid vertrekt ze naar Edinburgh. Daar hoopt ze antwoorden te vinden op vragen over haar familie en zichzelf. Ze blijkt er echter ook het laatste te vinden wat ze had verwacht: een nieuwe kans in de liefde. Maar durft ze zich daarvoor open te stellen?

Feelgood
Harpercollins