Een doodgewone dinsdag

Het leven gaat zijn volle gang. Er is feest en vertier. De glazen worden geleegd en het leven geleefd.
Tot er ineens een kink in de kabel komt. Ernst Lo?w neemt ons op zijn eigen meeslepende wijze mee in de roes van het coronavirus dat over onze steden viel. Alles stokt. Opgesloten in huis komen de wanden op hem af. Dan komt er een onverwacht telefoontje uit het buitenland. Er is nood aan de man, men mag niet reizen, maar nood breekt wet.
Hij start de auto, een doodgewone dinsdag in de nieuwe werkelijkheid.

“In elk boek bewijst Ernst steeds weer hoe hecht, echt, baldadig en gezwind hij in het leven staat ! De liefde voor taal en verhaal zijn nooit banaal ! Leve het kabaal !” ~ Luk Alloo

“Ik heb Te Warm Voor Whisky gelezen en ik vind het een
erg goeie roman. Op hetzelfde pad voorwaarts!” ~ Herman Brusselmans

Is Een doodgewone dinsdag het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een doodgewone dinsdag