Een gevaarlijke erfenis

Rank 9372 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Telegrafiste Lucy Drake is erg bedreven in het decoderen van morsecode, waardoor ze een belangrijke werkneemster is voor het Amerikaanse persbureau de Associated Press. Maar de onverwachte komst van Sir Colin Beckwith bij het rivaliserend Britse persbureau Reuters verandert alles voor haar, Colin is aantrekkelijk en ongelooflijk charmant, maar ook heel slim, realiseert Lucy zich, als hij haar jarenlange geheim ontdekt.

Maar Lucy is niet de enige met een geheim, ook Colin heeft er een. Dat vertelt hij haar als ze hem op de hoogte brengt van de jarenlange juridische strijd om een rechtmatige erfenis, waarin zij en haar familie verwikkeld zijn. En dan besluiten ze, ondanks dat ze elkaars rivalen zijn, een bondgenootschap aan te gaan. Alleen gaat niet alles zoals ze hadden gehoopt, want al snel blijkt het web van verraad waarin ze zich begeven veel gevaarlijker te zijn dan ze ooit hadden kunnen denken.

Elizabeth Camden is de auteur van tien historische romans en twee historische novelles, en heeft zowel de RITA Award, als de Christy Award gewonnen. Ze heeft een graad in de geschiedenis en bibliotheekwetenschappen, en is overdag bibliotheekwetenschapper, terwijl ze ' s avonds aan haar volgende roman schrijft. Ze woont met haar man in Florida. Eerder verschenen van haar onder andere Mooier dan dromen en Wachten op het morgenlicht.

Een gevaarlijke erfenis is het eerste deel in de serie Empire. Verder verschenen:
• Deel 2 Een gewaagde onderneming
Empire State