Een grande dame

Gelezen 20 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 0 Recensies 2
Serie: De familie Delacroix (deel 2)

Als secretaresse van de first lady geniet ze hoog aanzien in de gegoede kringen, maar wat niemand weet, is dat ze een groot geheim met zich meedraagt.

Door haar rol als secretaresse van de first lady van de Verenigde Staten behoort Caroline Delacroix tot de top van de gegoede kringen van Washington DC en is ze een echte grande dame. Maar achter haar schoonheid, prachtige kleding en stralende persoonlijkheid verbergt ze een groot geheim. Als het haar niet lukt om een web van spionage te ontwarren, zal haar broer geëxecuteerd worden vanwege verraad.

Nathaniel Trask is het pasbenoemde hoofd van de Secret Service-agenten die verantwoordelijk zijn voor de veiligheid van de president. Als hij Caroline ontmoet, voelt hij zich bijna meteen tot haar aangetrokken, maar zijn werk laat hem geen ruimte om zich door zijn gevoelens voor haar te laten afleiden. Anarchisten hebben het namelijk voorzien op de president, wat Nathaniel dwingt om zijn werk voorrang te geven boven zijn groeiende liefde voor Caroline. En dan is er ook nog al die geheimzinnigheid rondom haar broer...

Te midden van de pracht en praal van de Gilded Age raken Caroline en Nathaniel verwikkeld in een race tegen de klok vol avontuur, gevaar en hartzeer die hun wereld op zijn grondvesten doet schudden en zich uitstrekt over het hele continent.

Elizabeth Camden is de bekroonde auteur van meerdere romans. Met een graad in zowel geschiedenis als bibliotheekwetenschap is ze overdag een bibliotheekwetenschapper, terwijl ze 's avonds aan haar volgende roman schrijft. Eerder verschenen van haar onder andere De specerijenbaron, het eerste deel in deze serie.

Een grande dame is het tweede deel in de serie De familie Delacroix. Verder verschenen:
* Deel 1 De specerijenbaron

Historische roman (populair)