Een handvol geluk

Een handvol geluk

Rank 4530 Gelezen 19 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 81 Favoriet 1 Recensies 1
Feelgood Top25's 2   Topics 0

Internationale primeur: alle verhalen van bestsellerauteur Santa Montefiore voor het eerst gebundeld!
Sinds haar succesvolle en nog steeds regelmatig herdrukte debuut Onder de ombu-boom schreef Santa Montefiore steevast een boek per jaar. Met haar perfecte mix van romantiek en drama, in settings om bij weg te dromen, veroverde ze wereldwijd de harten van miljoenen lezeressen. Daarnaast schreef ze ook tal van korte verhalen. Sommige daarvan werden gepubliceerd in tijdschriften, en bij Boekerij verschenen twee kleine bundeltjes en de novelle Het gouden licht, die Santa speciaal schreef voor de Nederlandse markt.
Of ze nu schrijft over onverwachte romantische ontmoetingen, de rouw om een overleden kind, de herinneringen die een oude poëziebundel kan oproepen of een geadopteerde papegaai die zich bemoeit met zaken die hem niet aangaan, Santa’s heerlijke schrijfstijl is altijd herkenbaar. Haar vele fans zullen zeker smullen van deze unieke verzameling verhalen!
De pers over de boeken van Santa Montefiore

‘Een verrukkelijk romantisch boek.’ Baarnsche Courant

‘Romantisch leesvoer voor in de vakantiekoffer.’ Nederlands Dagblad

‘Dit aangrijpende verhaal vertelt hoe nabestaanden heel verschillend met verlies omgaan. Ontroerend, maar nergens sentimenteel.’ NBD Biblion over Het gouden licht

Romantiek
Boekerij
02 juli 2019

Lezersrecensies (1)

Romantische verhalen

door: Jeannie Bertens 1 like
Santa Montefiore is een veelgelezen auteur. Elk jaar verschijnt er van haar hand een prachtige nieuwe roman. Zo was dat dit jaar De vergeten Deverill, het vierde deel uit de Deverill-serie. Maar nu worden we nu verrast met een uitgave waarin al haar verhalen zijn gebundeld. Op haar karakteristieke...