Een hof voor dieven

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
In EEN HOF VOOR DIEVEN (Een Troon voor Zusters—Boek Twee), wordt het leven van Sophia, 17, volledig op zijn kop gezet als ze wordt verbannen uit de romantische wereld van de aristocratie, en wordt teruggeplaatst in het weeshuis. Deze keer lijken de nonnen haar te willen doden. Maar dat doet haar nog niet zoveel pijn als haar gebroken hart. Zal Sebastian beseffen dat hij een fout heeft gemaakt en voor haar terug komen?

Haar jongere zusje Kate, 15, begint met haar training bij de heks. Ze vindt zichzelf onder haar naderende voorbestemming, leert het zwaard beheersen, verkrijgt meer kracht dat ze ooit voor mogelijk had gehouden—en is vastberaden om haar zus te redden. Ze wordt meegesleurd in een wereld van geweld, strijd en de magie waar ze naar verlangt—de magie die haar ondergang zou kunnen worden.

Er wordt een geheim over de verdwenen ouders van Sophia en Kate onthuld, en niet alles is wat het lijkt voor de zusjes. Het lot zou weleens drastisch kunnen veranderen.

Fantasy & SF
Een troon voor zusters (2)
Morgan Rice
01 januari 2018

Reacties op: Een hof voor dieven