Een liefde in de lente

Rank 461 Gelezen 106 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 212 Favoriet 2 Recensies 3
Feelgood Artikelen 1 Newsroom 2 Spots 2   Topics 0

Gilly is heel tevreden met haar leven: ze runt een succesvolle bed and breakfast in haar eigen huis en geen haar op haar hoofd die eraan denkt die prachtige plek op te geven. Maar dan ontmoet ze makelaar Leo, die niet alleen vriendelijk en behulpzaam is, maar ook nog eens verwarrend aantrekkelijk. Langzaam begint ze zich af te vragen of het wel zo erg zou zijn het roer van haar leven radicaal om te gooien.

Gilly’s volwassen dochter Helena heeft haar eigen beslommeringen. Haar bedrijfje als weefster komt goed van de grond nu haar prachtige stoffen steeds populairder worden. Haar huurbaas Jago biedt aan te helpen om haar naamsbekendheid te vergroten door samen met haar mee te doen aan een bekende country fair in de buurt. Want, zo zegt hij, dat is wat vrienden voor elkaar doen, maar Helena begint te vermoeden dat ze misschien wel meer wil dan alleen vriendschap.

Terwijl de zomer nadert, vragen moeder en dochter zich onafhankelijk van elkaar hetzelfde af: zit er misschien wel toekomstmuziek in de verrassende loop die hun leven neemt?

‘Een zalig boek van de koningin van de eigentijdse romantiek. Een onweerstaanbaar verhaal over liefde, familie en moderne problemen.’ The Lady

In de pers
‘Een verrukkelijk boek.’ Sunday Express

‘Warm, briljant en vol liefde. Opkrullen op de bank en lezen maar!’ Heat

‘Bijna iedereen moet wel van de boeken van Katie Fforde houden.’ Closer

'
Echt op en top romantisch escapisme.’ Daily Mail

‘Heerlijke boeken: precies de goede hoeveelheid humor en liefde.’ The Sunday Times

Romantiek
Hanneke van Soest
Meulenhoff Boekerij B.V.
12 januari 2021
19 maart 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Reacties op: Een liefde in de lente