Een liefde verloren

Ik wacht op mijn grote liefde, had de jonge Mel Sherman vroeger in haar dagboek geschreven. Maar wanneer die in haar leven komt, breekt hij onbedoeld haar hart.
Vele jaren later, na een moeizaam huwelijk met een dominante man, heeft zij dit pijnlijke verlies van haar grote liefde nog steeds niet helemaal kunnen verwerken.
Mel stort zich op haar kunstgalerie - ze organiseert een tentoonstelling van het werk van een eigenzinnige Poolse kunstenaar - en op haar vriendschap met Joanne en Lisa.
Maar zelfs haar vriendinnen vertelt ze niets over haar verleden en over het geheim dat ze met zich meedraagt.
En hoewel Mel redelijk tevreden is met haar leven, verandert dit ingrijpend wanneer ook Lisa en Joanne worden getroffen door tragische gebeurtenissen.
De jonge Lisa is gelukkig getrouwd met Ben, een gepassioneerd bergbeklimmer. Maar als Lisa hun ongeboren kind verliest, vindt ze bij Ben geen troost en hun huwelijk lijdt zwaar onder hun verdriet. Vriendin Joanne, al jaren Mels steun en toeverlaat, krijgt tijdens een gezamenlijk uitstapje een ernstig ongeluk.
Mels verdriet over het lot van haar vriendinnen drijft haar in de armen van Ben: beiden zijn op zoek naar een verloren liefde...

Fien Volders
Van Holkema & Warendorf