Een onverwachte wending

Een onverwachte wending

Rank 4299 Gelezen 36 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 144 Favoriet 1 Recensies 21
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 2   Topics 0   Leesclub

Lanie heeft een succesvolle carrière als romanceredacteur én is verloofd met de man die alle 99 vakjes van haar zorgvuldig samengestelde wensenlijst afvinkt. Ze heeft het gewoon goed voor elkaar. En dan mag ze ook nog samenwerken met de wereldberoemde auteur Noa Callaway. De romans van Noa vormen Lanies grootste inspiratiebron in de liefde en het leven.

Lanies enige taak is Noa’s writer’s block te verhelpen om zo de promotie te krijgen waar ze altijd van gedroomd heeft. Simpel, toch? Maar niemand heeft ooit de mysterieuze Noa Callaway gezien. En hun ontmoeting zet Lanies wereld volledig op z’n kop. Ineens twijfelt ze aan alles waar ze in geloofde. Pas wanneer Lanie eindelijk haar 99-wensenlijstje – haar enige houvast in alles – helemaal kan loslaten, ontdekt ze dat liefde in welke vorm dan ook kan passen.

Feelgood
Van Goor