Een perfecte plek

Deel 3 van de Wens-serie

Het leven van Izzy Collins staat helemaal in het teken van chocolade, gebak en taarten. Ze staat dan ook te popelen om haar eigen winkel te openen en iedereen te laten genieten van haar lekkernijen. Maar haar plannen worden gedwarsboomd door twee vrouwen die beweren haar halfzussen te zijn. Izzy besluit naar Pueblo in Colorado te gaan om haar zussen op te zoeken en meer over haar familiegeschiedenis te weten te komen.

In het bruisende centrum van Pueblo stuit ze op een vervallen winkelpui en Izzy weet meteen dat dit de perfecte locatie is voor haar droombakkerij. Als niet veel later een onverwachte relatie tussen Izzy en haar aannemer Kyson opbloeit, heeft ze nog een reden om voor altijd te blijven. Maar er zijn geheimen waar Izzy het fijne niet van weet. Moet ze zich over haar twijfels heen zetten of zet ze daarmee haar dromen op het spel?

In de pers

‘Fris, grappig en ongelooflijk hot. Je zult steeds weer verliefd worden op Audrey Carlans serie en snakken naar het volgende deel.’ Meredith Wild, nummer 1 New York Times-bestsellerauteur

‘De zussenband greep me meermaals bij de keel… Heel mooi en ontroerend neergezet!’ Cindy’s Books of Romance

‘Dit is toch gewoon een serie die je wilt lezen, zowel vanwege de toffe covers als de flaptekst?’ Judithblogtsolo.nl

Is Een perfecte plek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een perfecte plek