eenschoonheiddienietverdwijnt

Een schoonheid die niet verdwijnt

Gelezen 14 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 1 Recensies 1

De Harvey Houses vormen een legendarisch onderdeel van de Amerikaanse geschiedenis. Vrouwen werkten om verschillende redenen als Harvey Girl. Het was een goedbetaalde en avontuurlijke baan, die mogelijkheid tot reizen bood. Sommige meisjes zagen het als een kans om aan problemen thuis te ontsnappen. Om haar verleden te ontlopen solliciteert Rosalind Kemp naar een positie als Harvey Girl. Er is haar een baan in Californië beloofd, ver weg in het westen, waar haar jeugdige misstap haar niet zal inhalen. Maar aan het verleden is moeilijk te ontsnappen. Wanneer ze wordt overgeplaatst naar Gainsville in Texas, brengen haar gevoelens voor Caleb Durrington, de plaatselijke advocaat, haar zorgvuldig uitgestippelde plan in de war. Zal Caleb zich van haar distantiëren als haar schaamtevolle verleden aan het licht komt of zal zijn liefde haar de moed geven om haar grootste dwaasheid onder ogen te zien? Deel 1 van de serie 'Harvey Girls' Het verhaal van Rosalind Kemp is tevens het laatste deel van de Hamilton Family-serie.

Feelgood , Korte verhalen
De Harvey Foto's (deel 1)
01 januari 2020
13 augustus 2020

Reacties op: Een schoonheid die niet verdwijnt