Een "simpel" mensenleven

De levensgeschiedenis van twee personen die elkaar zoals uiteindelijk blijkt opmerkelijk aanvullen.
De levensgeschiedenis van een jong persoon die door zijn geboorteomstandigheden later iets gaat meemaken dat onbewust zijn totale leven gaat beïnvloeden.
De levensgeschiedenis van een 79-jarige die letterlijk mee terugneemt langs zijn levenspad.
De levensgeschiedenis met onbegrijpelijke intense liefdes, groot zwart geluk, vele moeilijkheden, een lach en een traan.
De levensgeschiedenis waarvan u zich altijd afvroeg, hoe zou zo' n leven zijn, hoe zou ik dat overleven.
De levensgeschiedenis die bijna ongelooflijk is , maar welke bestaat in zijn onbekendheid.
De levensgeschiedenis kortom die u gelezen moet hebben.
De schrijver geeft u een kijk in hun hoofden de machten, krachten en stemmen daar actief.

Is Een "simpel" mensenleven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een "simpel" mensenleven