Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Tegen de dreigende achtergrond van de Koude Oorlog, ontrolt zich het drama tussen Harry Zondag en zijn vroegere schoolvriend. Het drama van twee totaal verschillende politieke mensbeelden in een wereld waar de twee vijandige machtsblokken elkaar constant bedreigen met de totale uitroeiing. Jaren na hun schooltijd ontmoeten ze elkaar in Zuid-Afrika en raken beiden betrokken bij de verschrikkelijke ontwikkelingen in dat land ten tijde van het apartheidsregime. De confrontatie tussen beide mannen gaat verder in Europa, maar Zuid-Afrika blijft een gewelddadige hoofdrol spelen. Daar komt dit spannende verhaal dan ook tot een vreselijke ontknoping. +

Boekscout VOF
20 december 2019
20 december 2019

Reacties op: Een Zuid-Afrikaanse tragedie - Een verhaal uit de Koude Oorlog in een verloren paradijs