Eerste cyclus compleet

Eerste cyclus compleet

Thrillers & Spanning   Topics 0
Dit voordeelpakket bevat 5 softcovers en vormen samen de eerste cyclus van Centaurus (compleet verhaal):
1 - Het beloofde land
2 - Het vreemde land
3 - Het waanzinnige land
4 - Het angstaanjagende land
5 - Het dode land
------------------
In een niet zo verre toekomst, denken de overlevenden van onze wereld dat ze eindelijk het beloofde land hebben gevonden...
Een enorm "wereldschip" heeft de stervende aarde verlaten. Twintig generaties volgden elkaar op sinds het vertrek. De energiereserves van het schip raken op en het wordt steeds belangrijker om een planeet te vinden die geschikt is voor hun nakomelingen. Vera, planeet van de ster Proxima Centaurus, lijkt daarvoor in aanmerking te komen. Een bemanning, die op verkenning gestuurd wordt, verliest de verbinding met het schip en ontdekt een mysterieuze wereld... Maar is het echt een veilige haven of een land vol gevaren? Wat gebeurde er met degenen die de ruïnes hebben achtergelaten? Zijn ze vertrokken en waarom?
Topontmoeting van de drie groten van de SF en het bovennatuurlijke in een inventieve en originele serie met respect voor het genre: Leo (Aldebaran, Betelgeuze en Antares), Rodolphe (Kenia en Namibië) en Janjetov (De jeugd van John Difool, De Technovaders en Ogregod met Jodorowsky). Centaurus is een reeks van 5 delen.

Sciencefiction & Fantasy , Thrillers & Spanning
Science fiction