0000378316_Hof_van_doorns_en_rozen_2_710_130_0_0

Hof van doorns en rozen

Rank 5196 Gelezen 1487 Aan het lezen 46 Wil ik lezen 756 Favoriet 315 Recensies 55
Young adult Artikelen 14 Lijsten 17 Spots 55 Hebban 1000 82   Topics 0

Het bos waarin de negentienjarige Feyre woont is in de lange wintermaanden een koude, sombere plek. Haar overlevingskansen en die van haar familie berusten op haar vermogen om te jagen. Wanneer ze een hert ziet dat opgejaagd wordt door een wolf kan ze de verleiding niet weerstaan om te vechten voor de prooi. Maar om te winnen moet ze de wolf doden en daarop staat een prijs. Niet veel later verschijnt er een beestachtig wezen om vergelding op te eisen. Wanneer ze naar het gevreesde feeënrijk Prythian wordt gesleept, ontdekt Feyre dat haar ontvoerder geen beest is, maar Tamlin – een van de dodelijkste, onsterfelijke magische wezens ooit gekend. Terwijl ze op zijn landgoed verblijft, veranderen haar ijzige vijandige gevoelens voor Tamlin in een vurige passie die elke leugen en waarschuwing over de mooie, gevaarlijke wereld van de Elfiden in rook doet opgaan. Maar een oude, kwaadaardige schaduw groeit over het land, en Feyre moet een manier vinden om het te stoppen of Tamlin en zijn wereld zullen voor eeuwig verdoemd zijn.

Young Adult
Fictie 13-15 jaar
Fictie 15+
Hof van doorns en rozen (1)
Van Goor
22 februari 2016
25 februari 2016

Magisch liefdesverhaal waar je een moord voor zou doen

door: Maud Goossens 3 reacties 5 likes

In een magisch land genaamd Prytian leven de meest monsterlijke en wonderbaarlijkste wezens met ongelofelijke krachten en zintuigelijke vaardigheden. Deze wezens komen voor in talloze gedaantes, vormen en groottes en een onzichtbare muur is het enige wat deze dodelijke monsters scheidt van de...

Reacties op: Hof van doorns en rozen