Eet als een expert

Eet als een expert

Gelezen 51 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 21 Favoriet 2 Recensies 3
Culinair Artikelen 1 Lijsten 1   Topics 0
Eet als een expert is het superhandige, inspirerende handboek van de experts van I'm a foodie. Marijke Berkenpas, Gaby Herweijer, Jolien Klamer en Liesbeth Smit scheiden de zin en onzin van voedselhypes van elkaar. Ze leggen uit welke voeding gezond is en waarom. Met lekkere ideeën voor ontbijt tot diner en handige weekschema's. I'm a foodie maakt wetenschap lekker!

I'm a foodie is hét online platform over voeding. Een team van diëtisten, voedings- en gezondheidswetenschappers analyseert alle trends en hypes op kritische wijze en vertaalt ze naar haalbare adviezen en recepten.

Culinair
Eten en drinken algemeen
Kosmos Uitgevers
09 mei 2016
31 mei 2016

Natascha van der Stelt Auteur

Op prettige manier goed beeld van gezond eten

door: Natascha van der Stelt

Weet jij hoe je gezond kunt eten? Is melk goed voor elk? Zijn noten gezond? En hoe zit dat met brood? In het boek Eet als een expert geven vier experts op het gebied van voeding antwoord op deze en nog veel meer vragen. De vier experts zijn opgeleid in de voedings- en gezondheidswetenschappen en...

Reacties op: Eet als een expert