Eet om ziekte te verslaan

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
In 'Eet om ziekte te verslaan' legt William Li uit hoe je lichaam dankzij je eetgedrag in staat is zichzelf te genezen van allerlei ziekten. Li baseert zich op de nieuwste wetenschappelijke inzichten en schrijft zowel informatief als praktisch. Li behandelt de wetenschap van genezing en preventie en geeft strategieën waarbij eten je gezondheid actief stimuleert. We hebben de kracht van ons lichaam om onze gezondheid te transformeren en te herstellen al te lang onderschat. Eet je een weg naar een betere gezondheid.

De methode is heel eenvoudig: kies 5 voedingsmiddelen (uit een lijst van 200), en eet ze 5 keer per dag om je 5 afweersystemen te versterken. Je hoeft dus niet op dieet, je neemt gewoon de gezonde voedingsmiddelen die je toch al lekker vindt bewust op in je maaltijden. Het zijn ingrediënten als pruimen, kaneel, zuurdesembrood, rode wijn, bier, zwarte bonen, olijfolie en kazen als Camembert en Cheddar.

Baanbrekend arts en wetenschapper dr. William Li bewijst in 'Eet om ziekte te verslaan' dat meer dan 200 gezondheidsbevorderende voedingsmiddelen o.a. kanker kunnen vertragen, het risico op dementie kunnen verminderen en ook tientallen andere ziekten kunnen tegengaan.

'Eet om ziekte te verslaan' is een levensveranderend handboek met details over deze genezende voedingsmiddelen en de vijf afweersystemen van het lichaam:
- angiogenese
- regeneratie
- microbioten
- DNA-bescherming
- immuunsysteem.

William Li is een wereldberoemd arts en wetenschapper, met als specialisatie angiogenese (een van de vijf afweersystemen). Hij heeft belangrijke bijdragen geleverd aan het onderzoek naar meer dan 70 ziekten. Zijn TED Talk is meer dan 11 miljoen keer bekeken.

Kosmos, Uitgevers BV
12 november 2019

Reacties op: Eet om ziekte te verslaan