Eindelijk Spanje!

Addi Munten
Eindelijk Spanje!

Wie droomt er niet van een langdurig verblijf in het buitenland? Op haar bijna-veertigste besluit Addi Munten (1976) haar droom werkelijkheid te laten worden. Samen met haar man Raymond en hun twee kleine kinderen vertrekt zij voor een half jaar naar de Spaanse oostkust. In haar openhartige verslag van dit avontuur volgen wij Addi op de voet: van de jarenlang gekoesterde vertrekwens naar de beslissing om te gaan, van de moeilijke gesprekken op het werk tot de spannende medeling aan de familie, van de aankomst vol onzekerheid tot het weemoedige afscheid van Spanje. Kan het huis in Breda ondertussen verhuurd worden? Moet haar dochter echt naar een Spaanse school? Hoe maak je in het buitenland vrienden en leer je de taal? En hoe gaat het met het gezin na terugkomst in Nederland? Op al die vragen geeft Addi een onderhoudend antwoord en ze voorziet de lezer daarbij van praktische tips. Aan iedereen die weg wil, zegt Addi Munten: doen!

Is Eindelijk Spanje! het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Eindelijk Spanje!