Elfennagels

Knibbel, Knabbel, Knuisje, wie knabbelt er aan mijn huisje? Elfennagels is een duistere, zwartgallige bewerking van het eeuwenoude sprookje van Hans en Grietje. Tobit en Hermione worden onder andere bijgestaan door een beeldschone elf die hen leidt naar een huisje diep in het donkere Kronkelwoud. Deze bewerking bevat kleurrijke, doortrapte en heldhaftige personages die het oorspronkelijke verhaal compleet maken, zonder enkel de zoetsappige onderwerpen aan het licht te brengen. Bereid je voor op de gruwelijke waarheid. Daarnaast bevat dit boek prachtige authentieke illustraties.

Is Elfennagels het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Elfennagels