Energie van de Geest Het vergeten geheim van een vitaal geloof

De grote woorden van het christelijk geloof blijven problematisch. We zijn verlost, maar echt vrij leven is een ander verhaal. We gaan voor onderlinge gemeenschap, maar je verbinden met elkaar, hoe doe je dat? We strekken ons uit naar heling, heiliging en vervulling, maar de realiteit blijft ons inhalen.
In energie van de Geest laat Philip Troost zien hoe deze kloof tussen ideaal en werkelijkheid geen bron van frustratie hoeft te zijn maar een boeiend avontuur kan worden, vol beweging, groei en vitaliteit.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Energie van de Geest Het vergeten geheim van een vitaal geloof het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Energie van de Geest Het vergeten geheim van een vitaal geloof