Entre Nous

Gelezen 30 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 26 Favoriet 0 Recensies 7
Literatuur & Romans Spots 8   Topics 0
Architecte Fenna heeft ogenschijnlijk een onbezorgd leven, tot blijkt dat haar man Maxime vreemdgaat. Fenna lijkt er in de echtscheidingsprocedure bekaaid vanaf te komen, maar haar advocaat bedenkt een list en stuurt haar met een ongebruikelijke opdracht naar Zuid-Frankrijk.

Twee vriendinnen van Fenna hebben hun eigen problemen. De keurige Anne Fleur gaat de strijd
aan met de minnares van haar echtgenoot en gooit alle remmen los.
Kunstenares Joyce houdt niet van dingen die perfect zijn en haalt inspiratie uit haar
schildersleerlingen, vier eigenzinnige tachtig-plussers. Ze lijkt happy als single, maar is
ze dat wel?

De drie vrouwen zoeken ieder een oplossing voor de tegenslagen in hun leven. Hierbij hanteren ze niet-alledaagse methoden, wat leidt tot verrassende wendingen.
Zullen hun inspanningen het gewenste resultaat hebben, of heeft het lot iets
anders voor ze in petto?

Entre Nous is een roman met humor en passie waarin vriendschap en liefde centraal staan en waarin de hoofdpersonen laten zien dat er meer mogelijk is dan je denkt.

Heart for Books
17 april 2019