Van Oosten_Alles normaal_VP

Even leek alles normaal

Gelezen 41 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 17 Favoriet 0 Recensies 7
Non-fictie Artikelen 1   Topics 0

Mila van Oosten has it all: de looks, een ­appartement in Amsterdam, een baan bij een hip reclamebureau én een nieuwe liefde. Aan de buitenkant lijkt het plaatje perfect, maar ondertussen probeert Mila al jaren om te gaan met de demonen in haar hoofd, met haar depressie.

Hoe probeer je je over te geven aan je nieuwe liefde, als je eigenlijk je handen vol hebt aan jezelf? Hoe probeer je je familie gerust te stellen, als je je ook zorgen maakt of het wel goed met je gaat? En, wat is nou eigenlijk ‘normaal’?

In haar autobiografische roman Even leek alles ­normaal vertelt Mila hoe ze zich door het leven danst, drinkt, zorgen maakt, liefheeft en zichzelf probeert te accepteren zoals ze is.

Waargebeurde verhalen
Boekerij
05 oktober 2015
12 oktober 2015

Guy Doms Hebban Recensent

Openhartige getuigenis

door: Guy Doms 2 likes

"Niet meer willen leven is iets verschrikkelijks. Als je het nooit hebt gevoeld, kun je je niet voorstellen hoe erg het is. Ik wens het mijn ergste vijand niet toe." Daar sta je dan als patiënt met al je pillen, met je oxazepam, diazepam en andere antidepressiva! Jazeker, deze medicijnen zijn goed...

Reacties op: Even leek alles normaal