Fairy Tale

Fairy tale

Rank 7 Gelezen 88 Aan het lezen 93 Wil ik lezen 576 Favoriet 6 Recensies 7
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 3   Topics 0

Charlie Reade ziet eruit als een doorsnee scholier. Hij is goed in honkbal en voetbal, en is een prima student. Maar hij draagt een zware last. Zijn moeder kwam om bij een auto-ongeluk toen hij tien was, en door het verdriet greep zijn vader naar de fles. Charlie leerde al op jonge leeftijd hoe hij voor zichzelf en voor zijn vader moest zorgen. Dan, wanneer Charlie zeventien is, ontmoet hij een hond genaamd Radar en zijn baas, Howard Bowditch, een kluizenaar in een groot huis op de top van een grote heuvel, met een afgesloten schuur in de achtertuin. Soms komen er vreemde geluiden uit die schuur.

Charlie begint klusjes te doen voor Mr. Bowditch en verliest zijn hart aan Radar. Als Bowditch sterft, laat hij Charlie een cassettebandje na met een verhaal zo absurd, dat niemand het ooit zou geloven. Wat Bowditch weet en zijn hele leven lang geheim heeft gehouden, is dat in de schuur een poort naar een andere wereld verborgen zit.

Spannende boeken algemeen
Annemarie Lodewijk