Fashionista!

Feelgood   Topics 0
Alexandra Simons is modeverslaggeefster en verslaafd aan schoe-nen. Ze vertrekt naar Parijs voor de belangrijkste week van het jaar - de week van de 'haute couture.'haute couture'. Vlak voor de start van de Chanel-show botst Alex op een supermodel en beiden gaan mid-den op de catwalk, in een wirwar van armen en benen, gigantisch onderuit. Alex durft haar hotelkamer niet meer uit. Tot ze een tip krijgt over een geheimzinnige, nieuwe modeontwerper die absoluut anoniem wil blijven. Alex ruikt een 'scoop' en gaat op pad. In een Parijse nachtclub ontmoet ze Nick Snow, een Amerikaan om in te bijten. Hoewel Nick zich bijzonder opdringerig gedraagt, besluit Alex zijn hulp te accepteren. Samen vertrekken ze op een wilde jacht door de straten van Parijs.
Pas op: deze 'haute couture' roman kan extreme shopping-aanval-len veroorzaken en ernstige schade aan uw bankrekening.

Feelgood
The House of Books B.V.