Fast Food

Fast Food

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 1 Recensies 1
Culinair   Topics 0
Sandra Bekkari is zonder twijfel Vlaanderens meest bekende voedingsdeskundige. Met de boekenreeks ‘Nooit Meer Diëten’, een eigen kookprogramma en haar Sana 7-stappenplan inspireerde ze heel wat mensen om de meest stralende versie van zichzelf te worden. Meer dan 500.000 keer gingen haar boeken reeds over de toonbank, om nog maar te zwijgen over het aantal keer haar gerechten dagelijks worden klaargemaakt.

Met Fast Food bewijst Sandra de lezer nogmaals dat gezond koken ook snel kan en dat het een haalbare kaart is voor iedereen. En neem Fast Food gerust letterlijk, want met dit boek zal ‘geen tijd’ niet langer een excuus zijn. De 80 snelle recepten staan in een handomdraai op tafel en geven jou de kans om écht te genieten.

Dit boek doet wat het belooft : meer tijd voor jezelf, je gezin én voor die fantastisch lekkere maaltijd die voor je neus staat…
Culinair
Borgerhoff & Lamberigts
27 september 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 24,99 Bestel het e-book € 19,99

Lezersrecensies (1)

Gezond en snel

door: regy-cardoen 1 like
Toegankelijk, makkelijk en bovendien gezond. Dit is zonder meer een topper voor de hedendaagse drukke medemens.