Fatale beloftes

Emerald is na het verlies van haar zus niet meer de oude. Ze ziet het als haar schuld dat haar zus dood is en straft zich hiervoor door zichzelf pijn te doen. Voor de buitenwereld houdt Emerald de schijn op, maar eigenlijk heeft ze een plan.
Emerald wil dood.
Na het verlies van haar vader zweert Liv alle drama in haar leven af. Met haar moeder verhuist ze daarom naar de andere kant van het land voor een frisse, nieuwe start. Haar schooljaar lijkt rustig te beginnen, tot ze Emerald ontmoet, die drama op haar voorhoofd geschreven heeft staan.
“Soms komt er een verhaal voorbij dat je bijblijft en je aan het denken zet. Fatale Beloftes is hier één van. We hebben meer boeken nodig die psychische stoornissen bespreekbaar maken.”
- Lindsey Welters, burnmybook.nl
Waarschuwing: Dit boek bevat schokkende scènes over zelfbeschadiging.

Recensies (5)

Meer recensies

Is Fatale beloftes het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Fatale beloftes