Feel again

Feel again

Rank 5972 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 0

Voor de fans van After van Anna Todd

Hij zou niet meer dan een projectje zijn, maar haar hart heeft andere plannen.

Sawyer Dixon is jong, stoer – en een buitenstaander. Sinds de dood van haar ouders heeft ze voor niemand meer haar hart opengesteld. Dat verandert als ze Isaac Grant ontmoet. Met zijn nerdbril en vreemde kleding is hij eigenlijk precies het tegenovergestelde van het type waar Sawyer voor valt. Wanneer Isaac, die klaar is met het singlebestaan, haar om hulp vraagt, sluiten de twee een deal: Sawyer verandert Isaac in een bad boy en mag zijn ontwikkeling vastleggen als fotoproject voor haar studie. Maar Sawyer had niet verwacht dat Isaac en zij zulke intense gevoelens voor elkaar zouden krijgen.

Bloggersreacties
‘Hou je van New Adult en lovable personages? Dan moet je zeker Begin Again van Mona Kasten lezen, je wordt gegarandeerd verliefd!’ Romireads.nl

‘Met verrassende wendingen, leuke personages, humor, maar ook serieuze onderwerpen is het een heerlijk boek om te lezen.’ Bookaliciousjourney.nl

‘Mona Kasten brengt iets nieuws naar de bekende verhaalinsteek van ‘bad boy meets good girl’ en laat zien dat er zeker nog ruimte is om een verfrissend, pakkend verhaal neer te zetten!’ Boekhopper.nl

Romantiek
Sylvia Wevers