Felix & Bolt

Felix & Bolt

Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 29 Favoriet 0 Recensies 2
Het waargebeurde verhaal van de beroemde stationskat en haar kittenleerling.
Sinds de dag waarop Felix het treinstation van Huddersfield binnen kwam lopen, maakt ze deel uit van de hechte gemeenschap. Inmiddels hebben lezers over de hele wereld de stationskat in hun hart gesloten. Nu Felix beroemd is, verdringen verslaggevers en fans zich om een glimp van haar op te vangen, waardoor ze steeds minder tijd heeft voor haar taken als ‘Senior Ongediertebestrijder’.
Om Felix’ werkdruk te verlichten rekruteren de stationsmedewerkers een jonge leerling: de superschattige kitten Bolt. Felix & Bolt is het waargebeurde verhaal over dit opmerkelijke duo. Het zit vol persoonlijke verhalen en grappige anekdotes van Felix’ grootste fans, waardoor je de twee pluizige viervoeters direct in je hart sluit.
Over Felix & Bolt:
‘Humoristisch en hartverscheurend: een boek over het leven en over de vreugde die huisdieren brengen.’ Telegraph & Argus, boek van de week
Over Felix, de stationskat:
‘De wereldwijde sensatie.’ Daily Telegraph