Ga met me mee

Schuldgevoelens tekenen het leven van Luke Dempsey al jarenlang en doen hem uiteindelijk zelfs in de gevangenis belanden. Als zijn vriend en medegevangene kort voor Lukes vrijlating op sterven komt te liggen, bekent de oudere man dat hij een aantal aanwijzingen voor zijn dochter, Finley, heeft nagelaten die leiden naar de schat die hij heeft verborgen. Omdat hij bang is dat ze niet de enige is die achter de schat aan zit, laat
hij Luke beloven dat hij Finley tot het einde van haar zoektocht toe zal beschermen.
De pittig en idealistische Finley Sutherland is de eigenaar van de dierenopvang van Misty River en heeft een hart voor hopeloze gevallen. Ze accepteert Lukes hulp bij de schattenjacht, terwijl ze hem op haar beurt
heimelijk probeert te helpen door hem over te halen zichzelf te vergeven wat er in het verleden is gebeurd, iets wat hij tot nu toe weigert te doen.
Naarmate ze dichter bij de ontknoping komen, beginnen hun argumenten om elkaar op afstand te houden langzaam af te brokkelen, en Luke
realiseert zich dat de belofte aan zijn vriend hem op meer dan één manier tot het uiterste zal drijven. Hij zal zijn best doen om Finley te beschermen tegen onzichtbare bedreigingen, maar wie voorkomt dat hij zijn hart verliest?

Is Ga met me mee het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ga met me mee