Gedeeld geheim

Gedeeld geheim

Rank 7485 Gelezen 65 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 22 Favoriet 1 Recensies 0
Feelgood Artikelen 2   Topics 0

Het langverwachte vervolg op de erotische sensatie S.E.C.R.E.T, waar de seksuele fantasieën van vrouwen waarheid worden. Nadat haar baas en geliefde, Will, haar hart heeft gebroken, stort Cassie Robichaud zich op S.E.C.R.E.T., het geheime genootschap dat haar leven volledig heeft veranderd door haar diepste seksuele wensen stap voor stap te vervullen. Cassie begeleidt de nieuwste kandidaat, Dauphine Mason, en werft mannen om de nieuwe fantasieën uit te voeren. De verlegen Dauphine is eigenaresse van een vintage kledingwinkel in New Orleans. Door S.E.C.R.E.T. wakkeren haar seksuele gevoelens weer aan en hervindt ze het zelfvertrouwen om zich weer open te stellen voor de liefde. Terwijl Cassie zich zorgen maakt of het ooit nog wat zal worden tussen haar en Will, vindt ze inspiratie in het begeleiden van Dauphine bij haar stappen. Beide vrouwen zoeken de balans tussen het volgen van je hart en het volgen van je passie, en hopen uit te vinden wat ze werkelijk verwachten van het leven en de liefde. Tegen de achtergrond van New Orleans en Buenos Aires is Gedeeld geheim een romantisch, avontuurlijk en sensueel nieuw deel in een van de populairste nieuwe erotische series.

Literatuur & Romans , Romantiek
Sander Brink Marike Groot